Remains to be seen

Hallå, vad gör ni på söndagarna egentligen? Jag försöker framhäva söndagar som en bra blogg dag men det är jag tydligen ensam om att tycka. Jaja, måste väl erkänna att idag inte har varit någon ultimat bloggdag för mig heller, men jag har jobbat 8h, de ni!

Idag har vi varit på bla Ikea och shoppat lite, medelkul för min babe kanske men imorgon börjar ju höstlovet, och jag jobbar, så vi ska träffa en tjej från klassen och ge oss ut på äventyr, Tom Tits :) tydligen ett baaoota stort ställe i Södertälje med massa experiment, kan bli skoj!
Sen ska jag hinna en otroligt effektiv shoppingrunda imorgon efter jobbet, införskaffa bla nya skor, ny jacka, örhängen, nagellack mm. Inte alls speciellt roligt eftersom allt måste gå på ca 1h, sen stänger det och tisdag, onsdag hinner jag inte för jag jobbar till 7 med twinsen.

Sen på onsdag kväll åker jag ju till Lkpg, va roligt för mig :) att äntligen få träffa Hanna panna! Hurra, hurra, hurra, (är som alla märker inne i en ny tjatperiod som kommer ta slut först på onsdag kväll), verkligen mitt ljus och motivation nu!

Ikväll, kan jag ju passa på att berätta eftersom jag så gärna delar med mig av mina andra relativt tråkiga vardags händelser, åkte jag till Östermalm och mötte upp Julia och Tim efter jobbet, köpte thaimat och degade i deras soffa hela kvällen, Julia hade choklad med sig hem från jobbet :D sen följde dom mig till bussen, slut på kväll, känner mig sjukt stressad att somna då mitt alarm står på 05.15 imorgon.



She's got her halo and wings
Hidden under his eyes
But she's an angel for sure
She just can't stop telling lies

But it's too late for his love
Already caught in a trap
His angel's kiss was a joke
And she is not coming back

Because heaven sends and heaven takes
Crashing cars in his brain
Keep him tied up to a dream
And only she can set him free

She's got a criminal mind
He's got a reason to pray
His life is under the gun
He's got to hold every day

Now he just wants to wake up
Just to prove it's a dream
Cause she's an angel for sure
But that remains to be seen

The Killers - Under the gun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback