Take your time!

Jag som trodde att alla hade tid att blogga på en härlig söndag, men icke, så då känner jag mig manad att skriva två inlägg på en dag istället :) bara för att visa att söndag ÄR en bra bloggdag när man kan ta sig tid att sammanfatta veckan/helgen!

My wishes came true today, eller mina tankar i alla fall, de vart en promenad, massa supergod indisk mat, ett kilo(?) godis + chips och dip, tv-tittande och en film. Nu kollar vi på CSI och slappar, ska upp hyfsat imorgon och sitta sminkmodeller hos söta Ida, ska bli kul :)

För att följa mina egna råd och sammanfatta min vecka så har den varit utomordentligt bra tycker jag!

WOULDN'T HAVE IT ANY OTHER WAY :D (kom på något eget, tjockis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback