The hardest part

And the hardest apart
Was letting go not taking part
Was the hardest part
And the strangest thing
Was waiting for that bell to ring
It was the strangest start

I could feel it go down
You left the sweetest taste in my mouth
Silver lining in the clouds, and I
I wish that I could work it out

And the hardest part
Was letting you go not taking part
You really broke my heart
_____

 
Idag vart det inget jobb, jag måste ta mig i kragen och gå till VC igen, mår dåligt hela tiden, suuuck.
Vaknade för nån timma sen, vi ska åka till Västermalmsgallerian, närmaste liksom, måste köpa nåt nytt så jag blir frisk, imorron ska vi ju till Globen så då måste jag nästan jobba, ska bli supermysigt, ska käka och så först sen ska vi på Disney on Ice.

Imorron kväll ska jag mysa med Martin, japp japp! Va sjukt länge sen känns de som och jag saknar honom, så imorron blir de väl en klassisk mysa-se-film-äta-mat-kväll I hope :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback