We were in love

Good day :)
Massa jobb och de har gått superbra, först en liten sjukling, vart mest mysa, sjunga sånger och ta de lugnt. Sen va de första dagen med tvillingarna, åh dom är så söta, helt galet, gick jättebra, tog en långpromenad till stadshuset och tillbaka sen käkade vi gröt och lekte ;D
Mina jobb är underbara, ooh jag trivs så bra!

Imorgon jobbar jag 10 till halv 6 med tvillingarna, vi ska till öppna förskolan på förmiddagen, ta en långpromenad runt kungsholmen och leka massor!
Sen kommer Ida vid halv 6 :) happyface! Ska bli supermysigt att ha henne här ett par dagar.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, måste samla alla mina krafter tills imorgon.
Jag och Lotta ska till Thailand i februari :D längtar mycket mera mest! Ska bli underbart, verkligen något att se fram emot.



One night of magic rush
The start a simple touch
One night to push and scream
And then releaf

Ten days of perfect tunes
The colors red and blue
We had a promise made
We were in
love

Sharing different heartbeats
In one night

Kommentarer
Postat av: AMANDA:D

DIN JÄVEL JAG SKA MED DIG TILL THAI!:D

2008-10-07 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback