Whatever you say

Måndag, som vanligt börjar jag 4, så skönt :) 
Ska åka om en kvart, tar trots allt en timma att komma till jobbet. Slutar 8 och då ska jag hem hem hem och mysa, dricka lite te kanske, läsa lite, något jag inte har gjort på sjukt länge men som jag gillar starkt, nörden!
Har inte blivit så mycket ensamtid på senaste och jag har kommit på att ibland är de ganska skönt, (ta mig inte på orden för om en vecka skriker jag säkert ut motsatsen)!

Igår jobbade jag heldag, va i Globen på High School Musical - The Ice Tour, de va kul :) gullungen uppskattade de sådär mycket, körde stenhårt med sin iPod hela föreställningen, so cute! 
Efter jobbet åkte jag till Martin, käkade lite mat, bakade äppelpaj :) kollade på Tv och slappade gärnet. De va mysigt, känns som länge sen vi hängde, my babe!

Imorgon har jag tvillingarna och direkt efter jobbet ska jag och Julia åka till Jessica så jag kan fixa mina naglar, äntligen! Dom ser hemska ut så de ska bli skönt, mysi att träffa sötnosen Lexus också, what a charm :)

LÄNGTAR såå himla mycket till torsdag när min Lott kommer, aaah! :D de ska bli så jäkla kul att visa henne allt här, och vet ni? Även om de skulle bli en snöstorm så vi va tvugna att sitta inne hela tiden så vet jag att vi skulle ha lika kul. Men de kommer inte hända, vi ska hänga me tvillingarna, gå ut (?), mysa på stan, äta god mat osv. IloveyouIloveyouIloveyou <3

Nu ska jag jobba, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback