When I ruled the world

Yeii, mysig onsdag :)
Nu är alla mina kläder rena, men alla hann inte bli torra, jobbigt när man skulle behöva hänga upp allt så bor man i en lägenhet som är mer som en koja till storlek, men men, de löser sig.

Tvillingarna va lite förkylda och därmed gnälliga, men vi tog en promenad till Gamla Stan som jag redan hade planerat, tjoho! Fick sällskap av Julia och Malin också, gick föbi Julias jobb och köpte choklad som jag tänkte unna mig senare, sen gick vi och fikade innan vi tre åkte hem till twinsen.
Nu sitter jag hemma, Emma och Julia kommer snart och ska käka här och se Grey's, mys :D

Imorgon ska jag jobba tidigt! Men de blir kul, har inte blivit nån skola på två veckor nu för sötungen har varit sjuk. Sen kommer Lotta direkt efter jobbet, tjatar jag? De ska bli grymt kul!

En annan rolig sak är att jag har fått ledigt torsdag och fredag om 2 veckor lite lagom till min och Hannas trip, så de blir borta onsdag-måndag, såå skönt :) längtar massa, saknar våra västkust tider, de va de bästa.


Kommentarer
Postat av: hunntan

YEEEY back tooo west with Kaaaajs :D:D<3

2008-10-16 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback