You know I wish the best for you

Jag är heelt slut.. Har haft världens huvudvärk hela dagen, ingen höjdare när jag har två förkylda, griniga tvillingar, vi har haft fullt upp idag kan man säga helt enkelt :)
Träffade Gun i alla fall, tog en promenad och lunch, sushi, igen, wonderful!
Handlade lite efter jobbet, något som jag absolut hatar med "vuxenliv", det är så sjukt tråkigt, tungt och dyrt, blä, glömmer alltid hälften ändå.

Imorgon är de jobb, jobbar hel-dagar t.o.m. nästa onsdag, även helgen, japp japp! Men sen är de 4 dagar ledigt :D vilken lyx. Bara va med Hanna, såå skönt, saknar henne massor.

Måste bara samla ett litet vuxenpoäng, fick min första lön igår :) får 21:a från ett av mina ställen. Wihoo, betalade mitt mobila bredband och mobilräkningen, som va på 3000!! Panik fick jag, tills jag insåg att de va augusti-januari, så nu behöver jag inte göra de igen förän i januari, GÖTT :D

Nej hörni, jag ska slänga mig i soffan, Emma kommer sen och kollar på Grey's, sen ska jag sova fort fort fort, tidig morgon imorgon!


Hey you, you're a joke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback