You're not the one

Everyone makes one mistake
One more time for old times sake
One more time before the feeling fades

One that's born of memories
One more bruise you gave to me
One more test just how much can I take

Because you're not the one but you're the only one, who can make me feel like this
____________________________________________

Buenos noche!
Precis intagit den oslagbara posen, datorn-i-knät fast i liggand ae position i sängen :D nice one!
Och jag måste erkänna, jag är skapligt trött, ärligt talat så tror jag inte de beror på tvillingarna, tror de beror på den 2,5 h raska promenaden som ägde rum vid lunch tid idag. Trodde jag själv att jag kunde komma undan med den obemärkt? Dumt av mig som i ärlighetens namn i stort sett ALDRIG motionerar, allra minst tränar, fy, inte min grej! Men promenad är heelt okej.
Satte i en hörlur och lyssnade på mig nya musik, bravo. Va ju hur fint väder som helst också, gick halva Kungsholmen, typ till Lilla Essingen och sen upp till Fridhemsplan, de räckte gott och väl med alla dom backarna. Fick otaliga leenden av mammor med barnvagnar, för att inte tala om alla "aah va söööta, är dom tvillingar?" Eeh, nae dom är lika stora, åker samma vagn och ser likadana men nej dom är bara polare som vi köpte tvillingvagn åt :D !
Skit samma, mycket trötthetsskrivande nu känner jag, MÅSTE bara säga en till grej, sjukaste grejen idag på min super-walk. Mötte en person som verkligen, verkligen, verkligen är en på miljonen! Fråga Lotta hon tyckte också de va helt sjukt, vad är oddsen, mitt på dagen släpandes på en tvillingvagn?! Crazy.

Emma och Julia har varit här ikväll i alla fall, kollat på Grey's och käkat pasta och ciabattas :) mysis, jag ska sova nu. Upp tidigt och möta Ida, eller tidigt och tidigt, vid 1.. Sen ska jag jobba vid 4, hoppas sötnosen har hunnit bli frisk nu så vi kan göra nåt skoj, va lite piggare!
På fredag är de heldag med tvillingarna igen, då ska vi hänga med Ida, ska fråga mamma Camilla om jag får lägga upp kort på dom i framtiden :) supercute!

Nog med babbel från min sida, jag är övertrött, ska mysa med Nalle, som jag, by the way, har kramat stenhårt typ 4 nätter i rad, älskar honom.

Jag önskar alla en god natt, speciellt Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback