A lack of color

This is facts not fiction, for the first time in years.
And all the girls in every girlie magazine,
can't make me feel any less alone.
I'm reaching for the phone,
to call at 7:03 and on your machine I slur a plea for you to come home.
But I know it's too late,
I should have given you a reason to stay.

Trött som vanligt, börjat bli galet förkyld också, ingen direkt hit första dagen på jobbet kanske. Har precis kommit upp och duschat, ska göra mig lite representabel och sen måste jag äta, sushi kanske :) annars tar jag de ikväll! Måste åka om två timmar.. Spännande!

Och nästa onsdag ska jag till söta Jessica och göra om mina naglar, ska bli kul :) extremt fullt schema nu med jobbet, inskolningen plus allt annat man vill hinna med! Men fin måste man ju ta sig tid att bli, right.

Idag får jag äntligen tillbaka min gamla telefon! Inte ofta man säger så va? Men min nya har gått sönder, såklart! Bara för att jag tänkte va vuxen och köpa en själv, vibratorn har slutat funka helt så den är totalt värdelös, har den ju på ljudlös 95% av tiden och då får man chansa på när någon vill kontakta en, men min gamla är inte fy skam :) har saknat den lite.

Later, wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback