All these autumn leaves are yours tonight

Morning, så slö man kan vara va?
Somnade nån gång vid 3 och vaknade för en stund sen, har varit och solat precis, måste komma ifrån den här spökliknande looken nån gång. Hör och häpna, här i storstan har vi STÅ-SOLARIUM :D super skönt, då kan man stå och dansa lite om man vill, haha, räcker med typ 10 min för dom är jättestarka, de va inte sista gången.

Ska vänta ett tag innan jag duschar så jag inte tappar min färg innan jag ens har fått den, sen ska jag diska lite, städa lite, får ju finfrämmande imorgon och då vill man ju inte skämmas! Dock gör man de ändå för den här ful-lägenheten, måste verkligen komma iväg och fixa lite.
Sen i eftermiddag tänkte jag ta en promenad bort till S:t Eriksplan, värsta fina vädret idag :) sen tänkte jag att jag och Martin skulle ha en helkväll och laga mat och bara mysa. Har inte riktigt involverat honom i mina planer än men han får allt finna sig i de.


Autumn leaves under frozen soles,
hungry hands turning soft and old.
My hero cried as we stood out their in the cold,
like these autumn leaves I don't have nothing to hold.

Autumn leaves how faded now,
that smile that I've lost, well I've found some how,
Because you still live on in my fathers eyes,

these autumn leaves are yours tonight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback