All your dreams are waking up

Man skulle kunna säga såhär: JAG HAR FÅTT JOBB :D !!
Aaah, de känns så himla skönt, ni anar inte, att äntligen få jobba med de man vill och tycker om, frågan är vad dom på Coffeehouse kommer säga, det är ju bara en deltids tjänst så jag kommer ju vilja fortsätta jobba där ett par dagar veckan, hoppas de löser sig till de bästa i alla fall, jag är galet glad :) känns sjukt att jag skickade min ansökan igår morse och fick jobbet idag. Nöjd skulle man kunna säga :)

Idag ska jag jobba vid 4 och sen ska jag bara va glad, kanske försöka komma lite tidigare från jobbet så jag hinner köpa sushi!
Martin kom hem igår, vi åkte och lämnade hans bil i stan och tog en promenad hem, gjorde en supergod mozarella omelett, alltså han inte jag, sen såg vi på Stockholm Boogie :)



What hurts the most, was being so close
And having so much to say, and watching you walk away
And never knowing, what could have been

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback