Atjooo!!

Det är mitt ständiga läte just nu, förstår inte vad de är, ska till en doktor nästa vecka pga av påtryck av mina kääära kollegor som efter 3 veckors nysande, hosta och trötthet börjar bli oroliga för mig. Hoppas han hittar nåt fel så jag kan må som en normal människa sen!

Igår va himla mysigt, vi va som sagt på Fridays och käkade, quesadillas med guacamole och sen världens godaste brownie med kolasås, grädde och glass, de förtjänar man väl efter en hård dag på jobbet? :D
Kom hem runt 12, va heelt slut då så jag däckade i sängen och somnade på en halv sekund tror jag, är inte mycket piggare idag men jag ska släpa mig till duschen snart, ska ju träffa Ida vid två.

Kanske hoppar Lkpg i helgen, pappa kunde ta upp mina saker på söndag, får se vad som erbjuds i storstan i helgen istället, å andra sidan hade de varit kul att träffa mina babes, dilemma!
Jag måste tvätta också, de e viktigt..

Jag tror bestämt att solen skiner idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback