Back on track, going down

Stooockholm, I'm back, skönt! Mysigt och va i Lkpg men jag saknade staden och det va skönt att komma tillbaka.

Igår hade jag och Lotta mys, fikade på Yngves sen va vi hemma, kollade lite på tv, käkade massa godis och chips och pratade hundra timmar, somnade nån gång vid 3 tror jag? Sent vart de i alla fall, hon är bäst är hon :) thailand here we come!

Upp skapligt idag och åka tillbaka till sthlm, åkte bil med Gun, direkt till vårdcentralen eftersom hela min kropp skriker efter nåt slags botemedel, mår kasst som fan. Så de va antagligen bihåleinflamation, skit helvete då jag skulle jobbat min första ensama dag i skolan imorron. Hade verkligen sett fram emot de, men jag ska tillbaka till VC imorron och ta flera prover, labbet va stängt i em såklart! Och förhoppningsvis får jag penecillin (?) imorron också så jag blir pigg och kan jobba onsdag!
Nu är jag hemma i alla fall, Martin my chef gjorde mat till mig när jag kom hem och va yngklig, smarr. Sen följde han mig till apoteket på Odenplan så jag kunde hämta ut min nya nässpray, 166 jävla spänn!! Bäst att den gör underverk, VC i sig kostade 160 kr, rena rama rånet att va sjuk.
Har precis finished en stoor yoghurt glass från seven eleven och nu ska jag se på P.S. I love you, vart inspirerad av Anni, har inte sett den än.
Martin ska iväg och träna så jag ska mysa ensam, sköönt!

Imorron blir de som sagt VC, sen mariart och träffa Ida för brudsminkningen och sen ska jag flytta på eftermiddagen, ÄNTLIGEN :D
Ska dock bli lite tråkigt att flytta ifrån Martin, men jag flyttar ju bara en liten bit bort!

Nämnvärt är väl också att jag precis fick en arbetsintervju nästa tisdag :D:D:D !! Också som personlig assistent, en tjej på 3,5 som behöver deltid. Skulle va underbart om jag fick den tjänsten och äntligen kunde säga upp mig på jävla skit Coffeehouse. Håll tummarna nu!

Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback