Back to school

Gissa vad jag är, en gissning! Oh ja, helt rätt, trött så in i helvete, har även haft en mördande huvudvärk större del av dagen vilket var väldigt trist då de va min första dag i skolan!
Det var väldigt roligt, om man bortser från huvudvärken, nästa vecka jobbar jag själv i skolan tis-tor, ska bli jättespännande och se hur de går :) det är ju ett lite speciellt fall skulle man kunna säga.

Tog mig över en timme att komma hem från jobbet, suck, men det är det värt. Handlade lite snabbt och sen skyndade jag hem till soffan och mysdressen kan jag lova. Har legat i soffan med täcket, tittat på Jerry Springer (HAHA), ätit glass och halvsovit, sköönt!
Skulle gärna ligga så tills jag somnar men jag börjar fyra imorron så de skulle va kul att göra nåt, lägligt nog ringde precis pappsen och bjöd mig på middag så jag ska fräscha till mig lite och sen möta honom på Sturehof, sen ska vi till Fridays :) soft ställe, länge sen jag träffa pappa, saknar han.
Imorron innan jobbet ska jag träffa Ida också, de va sjukt länge sen, vi ska ta en fika, mys :)

Jobbar imorron kväll och lördag dag, sen ska jag åka till Lkpg på söndag tror jag, måste få upp mina flyttkartonger på måndag, hur nu de ska gå till?!
Jag ska träffa Hanna och Lotta hoppas jag, dom saknar man också!!

Nej skärpning, nu ska jag fixa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback