Cosy

Idag har jag och Emma haft en riktig mysdag :)
Började på stan med att shoppa lite, väntar nog med ikea till nästa vecka efter lön! Hittade en ny jacka, lite tröjor och ett par jeans. Sen va vi och fikade på Kungshallen, himla smarrig cheesecake.
Efter de åkte vi hem och tvättade lite, gick och köpte mat, indisk, vi skippa pastan, såå gott, världens godaste mat, och nam bröd, skulle kunna äta de jämt.
Sen har vi tvättat klart, käkat lite, va precis en snabbis till seven eleven och köpte B&J's, nu ska vi se på film och sen sova. Imorron blir de tillbaka till stan, måste hitta ett par skor, sen ska jag träffa Martin.

Onödig info men i min tvättstuga så funkar inte torkskåpet för kontakten når inte uttaget (!?), är de meningen att man ska ha med sig en egen skarvsladd när man ska tvätta eller vad har dom tänkt? Fattar noll, jag fick torktumla de mesta och sen hänga i hela lägenheten, ser ut som en koja ;D

Ödets ironi att jag skrev om hur skönt de är att bara va hemma så bara ramlar de in inbjudningar, haha, nästa helg, då smäller de, då kommer min Hannaaa! :)

Kommentarer
Postat av: hunnet

yeeeeeeeeey :) som förr <3

2008-09-21 @ 12:29:20
Postat av: SteephanieMidhammar

Ha en bra dag :)

2008-09-21 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback