Don't go wasting your emotions

Hola!
Idag har trackat Malin med spanska hela dagen på jobbet, haha ;D va så sjukt trött när jag började så jag trodde jag skulle somna, men efter 4 espresso började jag vakna till. Slutade två, då gjorde jag en superb hallon smoothie och mötte Julia, sen gick vi till Muffins Fabriken, underbart ställe! Världens största och godaste muffins, vi köpte :
Kardemumma/vanilj, Mintchoklad, Tosca, Motor/Creamcheese och Saffran/Mandelmassa tills ikväll när vi ska mysa :) Emma kommer nog om ett tag också, så ska vi göra Martins underbara pasta carbonara och se Idol, fast de är ju ett par timmar kvar.  

Imorron är de upp ännu tidigare som gäller, suck, men då är de lite mer motivation bakom för då ska jag till nya jobbet, hurraa, första dagen i skolan imorron, ska bli spännande!

Längtar så mycket till flytten, gaaah, då ni :) kommer bli så fint så.


If he shoud ever come your way, dry your tears and look somwhere above him.
It might be easier to say then to do, but just pretend that you no longer love him.
I know it hurts, for what it's worth, it can only get better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback