Fix it!

Afternoon :)
Idag har jag som sagt varit hemma från jobbet, kurerar mig som bara den så jag inte smittar nåt oskyldigt barn eller blir sjuk igen sen. Tror dock inte att jag är helt hundra imorron heller men jag kan inte va borta mer nu, då blir de vatten och knäckebröd nästa månad!

Igår kom Emma och Julia hit, moget va? Haha, första ensamma kvällen liksom. Vi kollade lite på TV, åt massa mys och chillade galet helt enkelt.
Idag har jag och Julia varit på Mariart och sminkat oss, Ida läser till Makeup artist där så de blir en del modellsittande, kul :) va där igår också, dom gör nya saker hela tiden. Så igår va de sotsminkning och idag en trend makeup, lägger upp bilder så fort jag blir liten haj på min nya telefon.
Efter modellsittandet gick va förbi därmedpasta, en sjukt mysig restaurang som ligger precis vid mig, köpte med oss carbonara och ciabatta hem, såå gott :)
Nu sitter vi och självdör lite i soffan innan vi ska åka ut till Stuvsta och Jessica och fixa om naglarna, de ska bli jätteskönt. Julia ska också bli snyggis.

Imorron är de jobb jobb jobb till tusen och på fredag kommer Hanna, hurra hurra hurra!! :D


Save all your goodbyes, save 'em for tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback