Flyttat :D

ÄNTLIGEN!
Nu är jag i min lägenhet, den är såå liten, haha! Men de kommer bli skitmysigt kan jag nästan lova, bara att de är massa saker här som inte är mina, dom är typ "familjens", så dom ska bort first thing in the morning hoppas jag.
Känns bara som att jag vill ha ut alla deras saker först, sen åka till ikea fort som bara den och gå lös på tusen nya saker. Just nu har jag bara packat upp datorn och min mjukisdress. Är så jävla trött, måste gå och handla med så jag kan äta nåt, face the ensamliv liksom.

Aram va snäll och hjälpte mig, hämtade mig hos Martin, åkte till pappa och dom och sen hit, runt i hela stan typ. Sjukt tacksam för hjälpen :)


What's next? Keep me company.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback