Have a heart

Påväg till Lkpg, känns lite konstigt, känns som de va så himla länge sen! Men de va bara 2 veckor sen, blir längre och längre mellan gångerna.
Har haft min värsta arbetsdag någonsin idag, herregud, fy fan säger jag bara, snart river jag stället och drar därifrån, Malin hjälper mig nog ;D

Så efter en sjuukt hård dag på jobbet, en huvudvärk som aldrig ger med sig, ett jävla stressande med packning, tunnelbana och biljetter så sitter jag på bussen med min härliga dator och mobila bredband, smidigt va? :D

Ikväll ska jag träffa Hannaoch ta en fika, ska allt hinna krama Lotta innan hon börjar jobbet också, behöver lite energi innan jag däckar ihop och gråter hela dagen.
Imorron ska jag umgås med Lotta massor, sen ska jag väl försöka göra nån nytta i form av att packa alla saker jag ska ha eftersom jag flyttar in på tisdag, seeeegt att jobba 7-17 tis-fre när jag ska flytta, komma i ordning + göra naglar ute hos Jessica på onsdag, de är självvalt men det kommer ändå ta sjukt mycke energi.

Nej nu ska jag chilla galet i bussen, är framme om 1h och 55 min, ska ladda ner lite ny musik :)

Little by little you fade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback