Heaven sends and heaven takes

Morning, idag blir de inte mycket gjort förutom att jobba, blir lätt så när man börjar 4.
Drömde inatt att jag hade fått mail från de nya jobbet, att jag hade fått de, uaa va ledsen jag va när jag vaknade imorgon, skyndade mig att kolla mailen och upptäckte att jag, självklart, inte hade fått de. Hoppas så himla mycke, för jag sa upp mig på Coffeehouse igår, panik hade jag, men än så länge inga stalker eller andra obehag.

Jag och Julia nörda en säsong av Grey's igår, omöjligt att inte tänka på Lyset då, såå många timmar jag har tillbringat med Grey's där är helt sjukt, haha. Vi hade de mysigt i alla fall, Julia med sina förbannade kanelbullar och jag va nästan fortfarande mätt sen i lördags, nej inte riktigt men nästan.

Idag ska jag as known jobba ett par timmar sen har jag inga planer, är inte hemma förän runt 9, kanske borde städa lite ordentligt efter helgen, helt sjukt va stökigt de kan bli när man är två tjejer på 28 kvm :D


Oh I am young but I have aged
Waited long to seize the day
All things said and plenty done
Oh I am young but I have a past
Travelled far to find the start
Yes I am scared and I've been burnt
But life is short


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback