I dina ögon

Har du gjort vad du ska?
Är hon bättre än jag, är du lika lycklig som du va?
 
Jag trivdes bättre i dina ögon.


Precis hemkommen från jobbet, dom tog de helt okej med nya jobbet, de kändes jätteskönt!
Största minus idag var dock att Arthur slutat, de va inget skoj alls, kommer bli tomt.

När jag kom hem hade Martin storstädat hela lägenheten, så fint så :) så imorgon ska jag bjuda på sushi lunch innan jag åker och börjar min "inskolning", kände mig så skyldig eftersom det till största delen va jag som hade stökat ner!
Himla skönt för alla sushiälskare, inklusive mig själv att man bor i Sthlm, här finns de i varenda kvarter typ, vissa mindre bra såklart men de precis här, Raw, är grymt :) om man jämför med Lkpg som har två ställen liksom! Eller, gud förbjude, Lysekil, där är de sushi tomt!

Imorgon börjar som sagt den så kallade inskolningen till mitt nya jobb, ska bli så himla kul! 2 oktober börjar på egen hand om man nu kan säga så. Känns sjukt bra att göra nåt man verkligen vill :)

Nu ska jag äta lite glass med kiwi och sen chilla galet som min älskade syster Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback