i just wanna be there when the morning lights explode

Trött tjej, sjuk, vill bara lägga mig och sova, har varit på VC och tagit prover.
I eftermiddag ska jag flytta, får se med vem, Gunsan eller Aram,  Gun kunde hjälpa mig ikväll men hon har världens minsta bil så om Aram slutar jobba snart får han allt ta sin monsterbil och hjälpa mig köra lite, vill bara komma dit så fort som möjligt.

Jag är sjukt seg, ska jobba torsdag, sjukledig imorron, inget skoj alls.
Igår var Martin gullig och servade mig hela kvällen med te, chips och glass, what a peach :) kollade som sagt på P.S. I love you, så sorglig, men bra, sen va jag tvungen att muntra upp mig lite så då såg vi What happens in Vegas, väldigt rolig :)

Men på torsdag händer de grejen, då kanske Hanna kommer :) de skulle va så himla kul! Inte så fint hos mig då kanske men vi kan nog hitta på nåt skoj ändå, behöver lite Hana boi i min storstad!

Nej nu ska jag packa mina saker lite fint tills jag drar sen lägga mig i nya lägenheten och däcka, är helt slut av att göra ingenting.


Don't go wasting your emotions


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback