It's alright, alright?

JUST DANCE :D

Nu har mitt Hun åkt hem, tråkigt känns de, hon hade fått flyttat in!
Igår hade vi en himla trevlig kväll, käkade som sagt middag på Peacock, slappade järnet gånger 10 hela dagen tills vi va tvugna att fixa oss.
Fick världens godaste middag med fördrink, 5 rätters, vin och drinkar efter :) såå gott. Martin bestämde all mat, de enda vi fick bestäma va drinken efter maten, Amaretto sour, helt klart en ny favorit.
Vi åt : Sashimi, Tempura, Dumplings, Kyckling confit och fläsk med teriyaki och massa goda tillbehör och sen fick vi supersmarrig efterrätt :)
Efter va vi skapligt mätta, satt och käkade i närmare 4h och efter de drack vi lite drinkar och umgicks, sen åkte vi hem lagom till 3 tiden och sov.

Idag har vi slappat, ätit pizza, åkte in till stan och mötta Julia och fikade på Kungshallen, sen lämnade vi Hanna vid bussen och åkte hem, nu ska vi snart upp och hämta Indisk mat, sjukt gott där.
Känns som allt handlar om mat, haha eller va säger du Haana? ;D

Jag är jättenöjd med helgen, Hanna är oslagbar i alla kategorier, sjukt kul att läsa igenom bloggarna och länsa dom på alla gamla minnen, så roligt, och tråkigt för den delen. Jag älskar min Hanna!
Ska se om jag kan smita hem en natt nästa helg och köra en helkväll på Platens med mina babes Hanna och Lotta, de hade varit de bästa!

Imorron är de jobb 16-20, inte så ansträngande va? :)
Nu är de en helkväll med syster Julia, grymt!



Kommentarer
Postat av: Huntan

haha kajsa. . saknar dig för du är ju trots allt min ABBORRE!

2008-09-28 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback