It's nothing to cry about

God kväll, jag är sjukt rastlös samtidigt som jag är jättetrött, tror egentligen att min kropp har massor med energi som den bara inte släpper ut, lurigt som fan är de!
Imorgon ska jag ge mig ut på en lååång promenad, troligen själv för ingen orkar väl åka hit för att gå liksom, jag ska gå i tanto och ingen annan stans, punkt slut. Och känns de allt för deppigt att gå själv kan jag ju alltid vänta tills Hanna kommer :)

Har precis kommit hem från familjen, va där och käkade, tacopaj, mmm, sen har jag mest terorerat Julia som varit galet dum i huvet hela kvällen, som hon vore hög på nåt. Hon glidtacklade mig i tunnelbanan precis innan vi skulle gå av så vi ramlade i nån slags hög, pinsamt så in i, kändes som dörrarna tog typ 5 min på sig att öppnas!
Sen följde dom mig i alla fall till bussen, känns faktiskt skönare att åka buss än t-bana såhär sent på kvällen, kanske jag som är löjlig? Men då har man lite mer koll och chauffören sitter där så man har nån, händer de nåt i tuben är you on your own liksom.

Imorgon är jag som sagt ledig och det är ont om planer, tss, underhåll mig :)
Nu ska jag i alla fall sova, eller inte men slut på bloggande i alla fall.


Nu kan de va försent, att säga som det är.

Kommentarer
Postat av: hunnnet

Jag tänker då inte åka nån jäkla tub , har aldrig gjort och kommer aldrig göra ;)

2008-09-24 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback