Living in a box

Nu har jag packat allt jag äger och har, ungefär 7 kartonger, hur sorligt är inte de? Har ingenting kvar i mitt rum, urstädat och klart, hela huset är ett spökhus och jag längtar bara härifrån.
Det kanske borde va jobbigt att flytta? Mitt tänk är ju att jag aldrig mer kommer komma tillbaka hit, men tänk vad mycket minnen det finns här, uschaa, nu ligger jag i sängen med datorn, tänk så många gånger jag har legat här och läst, skrivit, tänkt, myst, gråtit, skrattat, sovit framförallt, bara varit, min säng har alltid varit mitt place liksom.
Jag skulle vilja samla alla människor som jag har minnen med här från huset och bara va här lite, typ Sebbe, Antoine, Lotta, moster och Leffe, mamma, farmor, tjejerna från högstadiet såklart, många flera finns det.

Ny lägenhet, nya minnen kommer skapas med nya människor och nya platser, I'm off to go.



I know it's wrong, hanging on too long.

Kommentarer
Postat av: anni

Saknar dej gumman, hör av dej lite oftare... Jag också ska göra det! Puss i du i dej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback