Loving laundry

Va va de jag sa? Jag vaknade lite efter elva av att posten kom, hos grannen!
Sjukt jobbigt när jag somnade runt 4 imorse, de va ett jävla ringande och tjatande då, fyllon. Själv känner jag mig som sthlms enda 18åriga nykterist, nu är jag verkligen inte de men när de väl blir helg så känns de som jag har så mycket annat att göra.
Idag har jag lyxat ur mitt Lush och Aquolina sortiment, mm, alltid lika härligt :) Ska snart ner på stan och möta Emma, måste köpa en ny jacka och förhoppningsvis nya skor, ett par Uggs (?) vore galet skönt, björnfötter!
Sen ska jag tvätta ikväll, äntligen! Jag har inga, och då menar jag verkligen INGA rena kläder, äckligt va? Så mellan 19-22, korta tvätt tiden på de här stället, då befinner jag mig i tvätt stugan.
Emma ska sova här med och de begräsar en ute kväll, ska käka på därmedpasta, smarrimums! Sen ska jag planera som en tok över mitt ikea besök imorron, måste mäta typ allting osv.

Och vet ni vad? :) jag gör mycket hellre de här än att, som P tex, må skit idag bara för han va döfull vid 4, hoho.


I'm telling you, I was walking with a ghost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback