Min drömda sagovärld

Åh, jag vaknade precis, har sovit ett par timmar, sköönt! Försov mig imorse men jag lyckades hinna till jobbet ändå, sov ite allt för många timmar så när jag kom hem vid halv 3 så åt jag lite och sen somnade jag till Pretty Woman, som jag förövrigt har planerat att se klart sen, en av världens bästa filmer kanske :)
Martin är iväg på nåt, ska äta om en timme eller två, sen åker han till Växjö i helgen och lämnar mig själv i staden! Men jag ska jobba lörda, söndag, är ledig imorron de ska bli superskönt.
Ska träffa Julia och Tim som är uppe på en visit :) måla lite i Jullans rum, rosa och brunt, kommer bli skitsnyggt!

Jag måste säga att nu, precis exakt just NU skulle jag vilja ligga i en säng utan ben, långt härifrån, prata om allt och inget mellan himel och jord, bara va, kanske till och med lyssna på Love songs. Det är de untimata just nu, varför kan jag inte släppa de?
Lovar och svär jag gör mitt bästa, jag är inte dum i huvudet, fast å andra sidan så kanske jag får omvärdera min dumhet när man tänker tillbaka till början av Juni. Jag kanske va förvirrad, dum och osäker men NU vet jag ju, allt.. Too late.


Strimmor, ett skitigt fönster mot världen och en vind som tar sig in inatt.
Rymden är så lockande och len inatt, och lika stark som en halva gin.
Du och jag är inget vidare bra men jag kan inte säga nej.

Jag kanske rent av behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback