My happy ending

Vilken bra ledig dag jag har idag :) de är ju kul när de går bra för andra ellerhur?
Jag har preciis kommit hem från min arbetsintervju, va där en hel timme, de gick såå bra. Den här gången är jag säker, världens sötaste tvillingpar på 8 mån som jag ska ha hand om, och deras storasyster på 6,5, passar mig perfekt. Jag är glaad :D
Gick och införskaffade en nytt nagellack och en underbar handcreme i Västermalmsgallerian innan jag åkte hem, nu har jag diskat all min disk, inte överdrivet mkt. Städat lite.. ska försöka skapa lite ordning i alla mina kläder som ligger överallt, bor som i en koja eller nåt, haha!
Sen ska jag möta Julia, ska åka hem dit, hon är lite suuuk, stackarn, så de blev ingen match :( jag som va så taggad, jag lovar inget kan få mig på dåligt humör idag, wiiiii!

Kanske åker till Lkpg på torsdag och gör Platå med Lotta, eller bara myser, det är också en 10-poängare, men jag måste åka hem igen på lördag morgon, ska träffa moster och Leffe på lördag, dom har tagit sig äända från Öland till storstaden :) blir ett ypperligt tillfälle att diskutera de kommande ingreppet, de ni!


It feels better to let go :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback