Premiär! :)

Ja idag är det blogg premiär på min alldeles alldeles nya, egna dator :D wii, så himla snygg är den, och bra, såklart. Va och köpte den på el-giganten förut sen direkt hem och föröka få igång den!
Ikväll ska jag, Julia, Tim och Emma ut och käka sen ska vi på bio och se Mamma Mia, tror den är bra :)

Igår fick jag världens godaste pasta carbonara med kantareller och zuchini (?), sen gino till efterrätt, bortskämd som få är jag när jag bor här, men nu har Martin åkt till Växjö ett tag så jag får laga mat själv, inte lika kul eller gott, blir sushi från Raw hela veckan ;D

Jaja, jag ska bege mig nu, åka och möta upp mitt sällskap på Hötorget, börjar bli jättehungrig.


Toshiba Satellite A-300-D15C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback