Promise you won't stay by line

Ååh, måndag, så segt!
Har varit uppe sen 05.20, sjukt tidigt eller hur? Upp och hoppa, duscha osv sen är man sådär sugen på att ge sig ut i höstkylan, de är askallt vid 6 tiden när jag drar, fryser ihjäl. Köpte en ny typ jack/kappa i förrgår men den måste man nästan avancera med ett par stövlar eller uggs till. Tänkte införskaffa de imorgon :)
I alla fall, back to buissnes, jag jobbade i skolan hela dagen, gick super, så himla roligt, fast det tar verkligen alla ens krafter så jag är helt slut körd nu.
Brände även en cd med ett tecken program innan jag drog hem idag så nu ska jag hård träna tecken, kan ju redan en hel del men man kan alltid bli bättre, right? Om ett par månader är de flytande som gäller, schyssta mål jag har.

Köpte med min en stoor sushi påvägen hem, den tog slut på en halv minut kan jag lova, jättehungrig, sen slängde jag mig i sängen med min dator, as usually, har en aningens huvudvärk så jag tänkte nog ligga kvar här tills de är dags att sova. Arbetsintervjuen är ju imorgon bitti, ska bli jätte kul och nervöst på samma gång, de får bära eller brista liksom de är ju bara att va sig själv!

Igår va supertrevligt, va och käkade på en mysig thairestaurang med Julia, pappa och ett par av hans polare, åt jättesmarrig anka och bläckfisk :) sen umgicks jag med Peter ett par timmar, alldeles för länge egentligen eftersom jag skulle upp så tidigt idag, asfin lägenhet, avis!
Sen när klockan blev efter 12 så valde jag att sova hos familjen, dom bor ju typ grannar :) somnade dock inte förän typ halv 2 eftersom pappa och hans polare hade en plan om en sjukt liten efterfest, gaah jobbigt, inte en chans att man kunde sova då.

Får vila ut i veckan, inte så mycket jobb inplanerat, Hanna kommer på torsdag, ojojoj vilka planer jag har för oss ;D inte direkt kanske bara hänga, gå ut tors, fre lör? Haha, ha de jävligt najs, som vi alltid har enligt min mening <3

HAHA, såg precis på kanal 5 att dom har premiär för "S.O.S. Gute" 2 oktober, my loves ni måste kolla in de, pappsen är en av stjärnorna ;D hahaha, helikopter piloten i ambulansen liksom.


You hurt me bad, now I won't shad a tear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback