Rewind

Remember last autumn?
The crazy drunken night we had,
when I saw you for the first time?
When I kissed you in the hallway,
then I took you straight to bed.

One year on and I'm still that girl.

You might blame it on me,
but you insisted that we fall.
Wiped your hands of me,
and said you needed more.
 
__________________________________

Jag har haft en superkväll på jobbet :) kom hem för en stund sen, påvägen hem fick jag samtal om en arbetsintervju imorron, så kul! Hoppas hoppas att det går bra, passade mig perfekt, att de inte finns jobb här är skitsnack, bara man vill jobba får man de. (Peppar, peppar, ta i trä)

Nu ska jag kolla på One tree hill och sen sova, imorron är de arbetsintervju, hem till pappa en sväng sen hockey med syrran, har ju säsongskort :D
Kanske åker hem i helgen, annars hoppas jag på att Lotta kommer, min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback