Spindelmannen!

Preciis landat i sängen, heaven! :)
Sjukt rolig kväll, skratta va exakt vad jag behövde, har nästan kramp i skrattmusklerna i ansiktet, haha, roliga killar. OCH några snyggisar, hurra hurra!
Björn Gustavsson, Måns Möller, Mårten Andersson, Özz Nujen och Andrew Maxwell.
De kommer garanterat bli fler gånger, China teatern har inte sett de sista av mig kan jag lova, skulle va kul att ta med pappsen och Julia nästa gång också, Ida kanske, hihi va kul vi skulle kunna ha där ;D

Pratar med Martin, what a babe :) saknar han! Måste hinna ses en sväng på söndag. Pratade med Peter också, imorron blir de myskväll med Emma men en lunch ska jag väl hinna med, ska hinna shoppa lite nya kläder också, man måste ju va snygg om man ska på arbetsintervju right?

Nu ska jag sova, ska stänga av telefonen och inte låta nån väcka mig :)
(eller i alla fall ljud och vibrator och sen är mitt hus så jävla lyhört att jag vaknar om grannen i vindsvåningen nyser, då bor jag på 1:a våningen, grattis!)

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback