Synd att klaga

Idag har varit en bra dag, va på jobbet 9 fast vi öppnade 11, galet lite sömn inatt eftersom jag satt uppe till typ 2 och sökte massa jobb.
Jobbade 6 st idag under mitt pass, bara de säger väl en del, lekstuga har vi haft idag jag och Jules, Arthur har bidragit med en hel del kramkalas också och de behövs verkligen, han är lite insatt i mina loverelations, gullet.
Slutade i alla fall 4, då åkte jag till T-centralen, mötte upp Julia och Tim, gick till Hötorget och käkade kinamat :)
När vi skulle följa Tim till bussen på Cityterminalen så kollade jag min mail heelt av en slump, och jag hade fått svar på ett jobb!! :D dom ville ha intervju redan ikväll så jag åkte en bit utanför stan och nu har jag precis kommit hem. Så himla kul känns de, och de va ett jobb som personlig ass. precis ett sånt jag vill ha, kändes superbra för min del så vi får se vad dom säger, får reda på de i veckan, de är en hemma-hos assistent typ så de blir nåt nytt, :)

Imorron börjar jag jobba 4, ska bli så himla skönt att sova ut! Ska baara slappa imorron innan jobbet, om jag inte får några mer responser på jobb såklart.
Martin kommer hem om typ 2 h, ska bli skönt :) är så himla ensamt här utan han, måste ju ha nån att ventilera lite med!

Om 8 dagar får jag min lägenhet, såå underbart skönt!
 

"Pick me, choose me, love me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback