The best I can

Oj, jag är helt slut, jag ska tillbaka till VC nästa vecka och ta massa nya tester, blod osv, är lite för utmattad 24/7 för att de ska kännas okej.
Kan dock delvis bero på att jag har jobbat idag och det tog alla mina krafter, de va ju min första ensama dag i skolan och det va roligt, känner mig verkligen som en nybörjare men det blir bara bättre och bättre, framförallt är de sjukt roligt! :)

Efter jobbet stressade Djurgården-Luleå på Hovet, alltid lika uppiggande med ett par tusen galet taggade gårdare när man själv håller på att somna :) vi vann i alla fall med 2-1 så de va kul. När resten drog vidare så samlade jag poäng med att skynda hem, tvätta mig och slänga mig i sängen, så skönt!
Ska upp imorron och jobba, sen ska jag nog bara slöa imorron, ska till Martin en sväng hoppas jag, självklart (vad trodde jag själv) så glömde jag en hel del saker där, saknar han lite. Man har blivit så van att ha nån att komma hem till, eller vänta på.
På söndag hoppas jag på ikea med Ida, skulle va så himla bra att få lite fixat, för på måndag är de jobb igen och tisdag arbetsintervju, jag är nervös, hoppas det går lika bra som den förra.

Mina naglar är superfina :) Jessica är så duktig,
http://www.weijmersnails.se/ 

Nu ska jag sova, skönt skönt skönt.


It's a good thing you'll never know all the tears I've cried.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback