This is the life

Gosh, sjukt ont i fötterna, vet inte va de va me mig på jobbet idag, helt slut och fattade i stort sett ingenting, vet inte hur många som fick fel! Dåligt av mig, kan bero på att mitt matintag hittills bara är fruktsallad idag.
Kom precis hem, helt slut, loads med disk så de va bara att diska, ensam hemma är jag med, Martin hade lämnat mat i kylen, tackar jag både Martin och Gud för.

Imorron är jag ledig :) Julia kommer hit efter 9, då ska vi äta frukost/lunch, sen ska vi sitta makeup modeller från 11-14 åt Ida och hennes kompis, kul som bara den! Efter de ska jag göra av med massa pengar på skitsaker.

My one and only fyller 19 på onsdag, jag har köpt en fiin present, lägger upp bild när hon har fått den :D


Kommentarer
Postat av: äjjda

Ojoj, en fiin tom inte dåligt:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback