Trouble sleeping

Tröööööött!
Idag har jag blivit sminkad, av söta Ida, jättekul :) man känner sig så fin! Bokade upp mig på ett par stycken till, då ska jag fota så ni får se hur duktig hon är.
Sen va jag och Julia och åt frukost på Waynes och sen en sväng på stan, köpte lite nya saker från MakeupStore, skor, väska, mysdress :) och lite mer nödvändigt.
Ikväll har jag, Martin och Emmy gjort sjukt goda köttbullar med potatismos och nu dricker vi te, måste sova snart ska upp 6 imorron, suck. Men sen är jag ledig från 2 så imorron ska vi äta sushi och göra god efterrätt!

Jag har de bra här, trivs :) saknar dock vissa, ofattbart mycke när jag tänker på de.

Om 35 minuter fyller min älskade Ida år, ni ska veta att alla mina tankar är där och inte här, älskling!

Kommentarer
Postat av: äjjda

wie, nu är det bara 15 min kvar ungefär:)

hah jag vet inte vad jag ska göra sen, bara vara helt nöjd i ett dygn kanske:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback