Honey and the moon

Jag har varit sjukt dålig på att lägga upp bilder så here it goes :)


När Ida hade gjort sotsminkningen :)


Ví va hos Jessica och fixa naglarna :)


Lexus va me såklart, sötnosen!


Den här baben har jag spenderat så mycke tid som möjligt med :)


Jag klippte av mig typ allt hår och färgade de, long time ago men ändå :)


My place :) sjukt kul på S.t Eriksplan med Martin!


Emma utrycker sig genom ansiktsuttryck!


Ex sambon fast på sidan ;D


Så de va lite i alla fall, måste få mer från Julias kamera!
Ligger i sängen, så skönt med helg fast egentligen skulle jag behöva jobba men de skiter jag i :) har varit i skolan idag, roligt va de, hade fredagsmys osv. Skapligt trött när jag kom hem bara, perfekt med några timmars paus innan jag och Emma ska på Björn Gustavsson ikväll :D Ska bli sjukt najs! Synd att de är från 22.30-02.00 bara, kommer va död imorgon.
Då ska jag försöka hitta en tvätt tid och tvätta, såklart, annars har jag inget rent att ta på mig om jag ska hem till Peter på kvällen, Emma ska nog sova här med, mysigt!
På söndag ska jag och Ida till ikea, waa waa wee waa! De ni, då ska de shoppas i enorma mängder, äntligen! Måste fixa en bil med nån i också, haha, men de ska nog gå bra ;D

Nästa helg kommer Hanna, så roligt, då är de lite fint här också, saknar henne så mycket, men sen ska vi ut på äventyr över halloween också hoppas jag. En rejäl dos nu skulle sitta fint, en dos Hanna alltså <3

Nu ska jag städa lite innan jag ska dra, ska ut och käka också, jag älskar Stockholm!


Thanks for the memories, these are all I'm taking with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback