vitaminer

Det bör man äta, jag har börjat med C-vitamin + järn brustabletter på morgonen, då känner jag mig nyttig.
Men de jag ville komma till är att Hanna är som vitaminer för mig :) 
Har spenderat kvällen med henne, va hos Anna, tog en fika, en sväng på Platens, hälsade på Lotta, träffade massa gamla klass kompisar, stötte på Martin, hundra år sen, kul o ses :) 
Sen drog vi med Viggen till Max, att de kan va så kul? Haha.. I like my Hana boi! 

Nu är jag heelt slut, ska sova ett tag sen måste jag upp skapligt och packa ihop typ hela huset, suck suck suck, sen ska jag va med Lottaaa :D vi ska spela Bingo Lotto med  Cim imorron, pensionärerna! Ska sova där, möjsit värre, åker tillbaka till Sthlm rätt skapligt på måndag, ska äntligen tvätta!

Blir tomt att flytta ifrån Martin, men samtidigt kul att äntligen få eget, my crib ;D

GNITE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback