What a waste of time

Söndag, klockan är 6, vad händer?
Känns som att man alltid vill att söndag ska gå sjukt långsamt men de slutar alltid med att man inte gör ett skit och sen är de måndag morgon igen, back to work.
Jag har sett hela veckans Idol avsnitt, repris imorse, värt! Sen åkte jag till Martin, hämtade mina saker, umgicks lite, saknar han. Sen åkte jag hem, har ett jättemysigt fik precis vid mig (mycke mat här i krokarna ;) köpte i alla fall en jättegod focaccia med parma, mozarella och pesto, oslagbar kombination.

Nu ligger jag i sängen, ska snart åka bort till Östemalm och käka middag med pappa, Julia och Emma, thaimat, smarr smarr. Sen ska jag hem och sova, upp tidigt imorron!

Snart är de tisdag och de betyder arbetsintervju, paanik. Måste va snygg, trevlig och på nåt sätt övertyga dom om att just jag jag jag ska få jobbet. Får förhäxa dom eller nåt liknande :)
Ska säga upp mig på Coffeehouse i alla fall, bestämde de idag, dom har nog satt mig på tider nästa vecka, jag får säga att jag har fått ett nytt jobb, kan inte jobba där, hatar stället. Får klara mig på deltiden tills jag hittar ett nytt jobb, de verkar finnas gott om dom här.

Nog med tjat från min sida, frågan är om jag borde göra de här till en mat-blogg? Haha, känns som de är de enda jag skriver om, på tal om de är jag sjukt sugen på sushi, och på tal om sushi så kommer Hanna på torsdag, vilken motivation, aaaah :D de ska bli så sjukt kul!!


Storm is coming but I don't mind.

Har myst runt i min nya, enorma, stickade tröja hela dagen, love it!
Fast min är lila, lite finare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback