Where are you gonna sleep tonight?

Oj, jag är trött 24/7 känns de som, helt död vid 6 imorse när jag gick upp, jobbade till två, börjar tröttna starkt på de så nu ska jag söka gärnet :)
Sen mötte jag upp Julia, tog en snabb fika och sen köpte jag jättefina the muggar till mig och Martin på Lagerhaus, va ont om de här hemma och jag får ju bo här så presenter passar bra tycker jag.
Sen i alla fall åkte jag och Julia till Stuvsta och hämtade våra grejer, helt slut va jag! Sen när jag väl kommer hem så hade jag glömt nyckeln på jobbet så jag satt i trappan och väntade tills Martin kom hem, som en annan lodis. Han hade fått tillbaika sin espresso maskin så vi drack jättegott kaffe :)

Nu ska vi äta sushi och göra god efterrrätt!


GRATTIS IDAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback