Wherever you are..

..I want to be, just not yet.

Har spenderat min kväll med min syster, ingen bra idé med tanke på att hon precis börjat nytt jobb, i en chokladaffär!! Kaos, hon hade med sig ett ton hem, inte riktigt men nästan, aaah så gott :) va tvungen att smaka lite, på varje. Kollade lite på Grey's, låg i sängen och hade de allmänt slappt, den fick jag sällskap till bussen av mina sötnosar.

Har precis kollat ikapp Idol avsnitten jag missade igår och idag, på hemsidan, smiidigt! Har även fixat naglarna, inte hos Jessica bara filat till dom och använt mitt nya nagellack, ljusrosa, inte min färg kanske? Haha, jag vidgar mina vyer i form av nagellack och skinjackor, how 'bout that?

Imorgon ska jag, ....? Dåligt med inplanerade saker, kanske jobba lite på nya jobbet? Ingen aning, vet i alla fall att jag ska ut och äta middag på kvällen med Martin, hans pappa och hans tjej, mysigt va? Söt Martin som babblade om mig tills hans pappa bjöd med mig ut, ska bli jättetrevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback