Work it!

Jaa, mycket jobb blir det, hela veckan förutom söndag för då ska jag flytta, så söndag blir min första lediga dag på 10 dagar, härligt :)
Idag har jag jobbat första dagen på det nya jobbet, gick jättebra, tycker verkligen det känns otroligt kul, hoppas på att få heltidstjänsten om ca ett halvår, skulle va perfekt!
Öppnar Coffeehouse imorgon bitti halv 8, men slutar två så de är skönt, då ska jag åka hem och chilla galet, sen kommer mina systrar så ska vi ha myskväll, Martin jobbar så vi ska laga mat och äta massa glass i soffan, ska bli jättekul, saknar dom så mycket när man är van att bo ihop och nu ser man dom knappt känns de som, mina hjärtan.

På lördag kväll eller söndag åker jag till Lkpg, ska se vem som kan tänka sig att köra mina flyttkartonger till Sthlm på måndag, är ju bara typ 4 st till att börja med så de får nog plats i en vanlig bil! Soffan kan jag ta lite senare när jag har kommit i ordning.

Fick jättegod mat när jag kom hem ikväll, torsk med potatis och nånting puré, hummersås och sparris, sen har Martin varit snäll och köpt glass till mig som jag tänkte äta nu innan jag lägger mig, det är synd att klaga :)

Happyface, it can only get better.


Kommentarer
Postat av: julliaaaaaa

om du menar mammas beschhaa soffa står dej redan i vår lägenhet på valhallavägen :/

2008-09-10 @ 12:10:00
Postat av: äjjda

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback