Work work!

Tillbaka i staden, skönt känns de, kom fram typ 3 igår, då åkte jag till Martin. Sjukt fin lägenhet, me like :)
Sen jobbade jag ett par timmar och när jag kom hem så fick jag världens godaste citron/vanilj pannacotta med karamell päron, smarrigt vare! Martin jobbar som kock och är sjuukt bra på allt va mat heter, lyx :)
Somnade inte förän 5 imorse, dåligt, kollade på film och umgicks. Känns skönt att inte bo med the family men jag längtar bara till min egna lägenhet, dock sjukt snällt av Martin att jag får bo här, jobbar typ om varandra hela tiden så vi kommer nog inte ses så mycke.

Är ledig tisdag och fredag annars jobbar jag alla dagar, suck, skönt ändå, håller på att byta ut allt vi har i stortsett så de är roligt med lite nytt och fräscht :) siktar på en utekväll på torsdag!

Nu ska jag till jobbet, imorron är jag som sagt ledig och då ska jag shoppa, loads! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback