Do do do

http://www.youtube.com/watch?v=WAdZzr0ysxg
Min och Lottas UNDERBARA thailåt, me like :D lyssna och njuut, snart kommer ni också gå och sjunga "dododo dotatam".

Har precis ätit min hemgjorda Pad Thai bara för att höja thaikänslan lite mera, den vart asabra! :) Innan det tog jag och älskling en promenad vid vattnet.. Jag har jobbat med tvillingarna hela dagen, Alexander vart magsjuk idag, INTE kul. Krääääks överallt, Julia och Erika kom ett tag i alla fall och stöttade mig!

Imorgon tänkte jag att Julia skulle fixa mitt hår, tjoho! Mera blonda slingor och lite mörkare i hårbotten, som Hanna så fint kom ihåg så går jag tillbaka till Stajlblondinen, hahaha, vilka tider ;D

Eftersom jag tycker det är så segt att komentera bloggar så
Grattis Anni till lägenheten, :) måste få se den när jag kommer hem om 2 veckor!
Och Grattis min älskade syster Emma som vart antagen till ett år i USA :D mitt lilla hjärta, ett helt år :( men samtidigt kul för henne, CON GRATZ <3

Nu ska jag äta lite ur mitt lyxiga påskägg från Julia, mmm..

Kommentarer
Postat av: Emma

Thaanks siss ! Kommer sakna dig massor så du får komma och hälsa på mig :)<33

Postat av: anni

tack gumman! =) när kommer du till linköping?? undra om vi har flyttat då lr inte, hm återstår ju att se.. saknar dej massor! PUSS

2009-04-15 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback