En riktig bra-dag!

Good morgon :) vad lyxigt det känns att vara ledig mitt i veckan, jag frågade lite snällt igår eftersom jag jobbade i helgen brukar jag få vara ledig på onsdagar, och de gick såå bra!
Så idag ska jag bara ha det braigt, jag sitter i soffan med täcke och dator, ska snart äta frukost och göra mig iordning, en låång dusch står på schemat! Sen ska jag möta Julia så ska vi åka till Jessica, det ska bli jättekul, så mysigt, mina naglar ska få lite omvårdnad igen!
Direkt efter det ska jag åka ut till Sundbyberg, jag och Anto ska grilla med hans kompisar :) himla bra dag tycker jag!

Imorgon jobbar jag med min lilltjej, vi ska till skolan som vanligt :) igår hade jag mina tvillingar, inget direkt ovanligt inträffade.
Igår kväll gjorde jag supergod citron kyckling och mös med Anto, pratade med båda mina underbara girrrls. Längtar ihjäl mig tills om en vecka när jag får slänga mig på tåget till Lkpg, det kommer bli shitkaosunderbart :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart!!!!! haha underbar bild Kajsa :D fan va jag saknar thailand!! =) allt bra i sthlm? love love /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback