Från botten till toppen!

Igår var verkligen min sämsta dag på riktigt riktigt länge, jag kom hem från jobbet och stortjöt. Vi fick inte lägenheten, dom jävlarna slutade aldrig bjuda över och till slut vart det för dyrt. Sjukt tråkigt men det är bara att ta nya tag och leta vidare! Och igår sprack även min kur,.. suck! Jag klarade en vecka i alla fall, nu blandar jag lite, GI mat och shake/soppa, så det blir absolut inget onyttigt i alla fall. Och i veckan förnyar jag Friskis kortet :) det känns bra.

Idag däremot har varit en UNDERBAR dag :) åh va bra den har varit!
Superfint väder redan imorse när jag åkte till jobbet, barnen har varit jätteglada hela dagen. På förmiddagen badade vi och lekte, sen tog vi en låångpromenad med Anto längs vattnet. Sen åkte han till jobbet, japp han har skaffat jobb, eller håller på, som personlig assistent :D (det smittar av sig) superkul tycker jag! Han jobbar till 11 ikväll.
Sen hem, åt lite och lekte, sen hämtade vi storasyster Julia och gick till Kronobergsparken, lekte massa och åt MASSA sand i ett par timmar, gissa om mina twins var trötta när vi kom hem, haha :)
Efter jobbet åkte jag till pappa för att hämta post, sen hem hem. Såå stökigt, så jag laddade en spellista, öppnade balkongdörrarna och körde gärnet, diskade vårat berg, städade överallt. Diskade till och med mina Converse, haha, dom måste bli lite vårfräscha!
Sen duschade jag jättelänge, skrubbade mig och rakade benen, efter det dränkte jag mig i Lush's bodybutter + fixade fötterna och satte på min rosa fotcreme och mysstrumpor. Nu sitter jag i soffan i mjukisdressen, har tänt massa ljus och ska göra middag.
Så himla härligt att vara ensam lite, underbart :) Visst låter det som en superskön dag!

Imorgon ska vi ta en promenad på Djurgården, äta lunch någonstans med Julia och Tim kanske och hitta på något med dom på kvällen.
På söndag tar vi nya tag och kollar på 3 nya lägenheter, jag har även bokat en promenad-date med Martin.
:) Jag är såå nöjd!

Jag håller alla mina tummar för att Hanna ska få ett infall och åka hit på söndag, saknar henne MASSOR!! Det skulle vara kalasbra.

Nu ska jag njuta av mina ensamma timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback