Kräks-lukten är påtaglig och glassen flödar

Ja ungefär så kan min dag beskrivas.. Min sötaste tvilling tjej blev magsjuk igårkväll när jag hade slutat så hon har sovit praktiskt taget hela dagen, när hon inte har legat på min axel, hjärtat!
Julia har hängt med oss, vi tog en promenad till Kungsträdgården och åt lunch på en uteservering, då - mitt i solen, efter lunchen ioförsig men ändå, - då bestämde sig Alicia för att kräkas lite (läs mycket) över min vita tunika och mina jeans. Bara vatten men ändå, kräks lukten har varit påtaglig hela dagen.
På hemvägen gick vi förbi Montis, som får Bosses att framstå som GB glass, ååh så gott :D Igår snappade vi upp en B&J's i Gamla Stan också, kanske inte superhälsosamt men glassen flödar då sannerligen på, och då är jag glad ;)

När jag kom hem så städade jag lite fort innan jag duschade,skrubbade mig och smörjde in mig med Hasselnöts bodybutter från Body Shop :) Nu ska jag se hockeyn!

Imorgon jobbar jag och på torsdag åker vi till Göteborg och sen vidare till kusten och Lysekil :) ska hälsa på där ett par dagar, skönt att komma bort från storstan lite. Ta långa promenader, andas havslukt och sitta på en klippa i solen, me like!

Första fotbollsmatchen igår, vann vi? SÅKLART :D Örebro gå och lägg er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback