Lite nytta

Klockan är inte ens 12 och jag har hunnit göra massa redan! Vaknade halv 8 av att Anto var uppe och av nån konstig anledning var tvungen att väcka mig så jag gick upp och började städa när han hade åkt, sen diskade jag och nu håller jag på att tvätta :)
Vet att det är superfint väder ute och att man borde gå ut blaaa... Men jag tycker det är så skönt att bara vara inne och njuta av att jag är ensam + att jag fortfarande tvättar som sagt.
Men i eftermiddag när jag jobbar, om det fortfarande är fint väder så tar jag nog min lilltjej och hennes rulle på en långpromenad!

Igår hoppade vi över Djurgården, det blåste galet mycket här. Så vi tog en promenad från Östermalm till Gamla stan, åt lunch på en tapas bar vid kajen och sen åkte vi hem igen, Jag hjälpte Julia att städa hennes rum och sen rakade vi huvudet på Anto :D haha! Jag vart jätterädd imorse när han väckte mig, kände inte igen honom! Men han är snygg i allt ;)

Jag har inte så mycket mer intressant att delge, ska till Jessica på onsdag hoppas jag :)

HEJDÅHEJ

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom kom kom :) Puss love

2009-04-20 @ 16:16:51
Postat av: Jessica

Kom kom kom :) Puss love

2009-04-20 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback