Morning glory!

Det här var inte min morgon. Jag ville bara somna om när jag vaknade och vattnet i duschen var iskallt! Fy fan, det var hemskt.. Nu vill jag helst bara sega hela dagen, men icke. Ska snart åka iväg till mina barn :)
Lägenhetsbudgivningen är fortfarande inte över, vi leder den och vår "motgivare" ville fundera lite tills idag om han ville höja eller inte. Men även om han höjer så höjer jag igen, HA HA! Hoppas så himla mycket att vi får den, man har ju börjat tro att man ska få den och jah skulle bli sjukt nedstämd om han fick den, eller hon vad vet jag.
Spännande i alla fall, mäklaren lär ringa snart!

Igår jobbade jag, efter jobbet hade jag och Anto bestämt oss för att ha myskväll, det vart en poker-myskväll eftersom älskling spelade från 18-04. Men jag hjälpte till, spelade GH och roade mig själv.
imorgon är det fredag och sen helg, då kommer Tim upp till Julia, så vi ska hitta på något med dom på på lördag. Ikväll är vi förhoppningsvis upptagna med att fira lägenheten! :)

Dag 7 idag, shit va gott det skulle va med mat, men suget har i stort sett försvunnit helt, börjar vänja mig! 8 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: anni

Hello bejb! Hoppas allt är bra, och jag hoppas ni får "eran" lägenhet!! Vi måste ju träffas snart, du får komma till Lkpg snart!!!!! Miss ya! PUSS

2009-04-02 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback