Plutifikations tabellen

Idag har vi haft en tjej dag, (om man inte räknar med Alexander, men han låter som en), jag och min Julia, Alicia (fast hon har varit sjukling), tvillingarnas syster Julia och hennes bästis Selma :)
Vi har ätit lunch, Julia har klippt Julia, vi har vart i Gamla Stan på Julias jobb, jag har köpt en mega påskägg till Antos mamma, som hon ska dela med mig :) sen har vi myst massa i soffan med godis och Pippi Långstrump, såå bra!
Alicia har varit slö hela dagen, sovit mest, imorse lyckades jag vara där i ca 3 min innan hon bestämde sig för att kräkas blåbärs/vatten kräks på min vita tröja, härligt!!
Fick jättefint påskägg innan jag slutade, bästa familjen :)

Nu är jag och Julia hemma här, Anto kollar på hockey och vi gör mat, sen ska vi packa och städa lite. Åker imorgon bitti vid 8, längtar massor! Först en shoppingrunda i Göteborg sen slappa gärnet i Lysekil, ska ta med några av mina ca 100 badbomber/oljor/skum och bada lite :D

OBSOBS!! JAG OCH HANNA SKA TILL HULTSFRED :D (Det var min 20års present till henne men hon tjatade hål i huvet på mig och jag ville säga ;) Ingen anar hur kul vi kommer ha de!

Nej nu ska vi äta, hör av mig från Lysekil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback